onsdag 19. juni 2013

Solide og kule navnelapper




Med barn i barnehage vet man jo hvor viktig det er å få merket klær og utstyr til barna. Etter å ha prøvd meg frem lenge, har jeg endelig funnet noen gode lapper som sitter godt. De er også i farger med figur som gjør at også barnet kan kjenne igjen sine klær og ting. Lappene kan også brukes til merking av eiendeler som for eksempel matbokser, drikkeflasker, leker, bøker, dvd, ski og utstyr


Jeg har brukt disse både på klær som er vasket i vaskemaskinen (opptil 60 grader) og i oppvaskmaskinen. Lappene sitter like godt, og de holder også fargene utrolig bra. Og så er det så kjekt med lapper som man bare kan klistre på klærne, og slippe strykingen. Man har jo alltid 1000 ting som skal gjøres, så kan noe gjøres enkelt og lett, så liker jeg det ♥

Disse stilige navnelappene får du kjøpt hos Nordic Print til bare kr 169 for 140 lapper. Det er bare kr1,20 pr lapp.

Her er noen av de stilige mønstrene du kan velge imellom:

Sjekk også ut facebooksiden til Nordic Print så holder du deg oppdatert!

Har du noen favorittmåte å merke klær på?


1 kommentar:

  1. Tusen takk for tips!

    Nå har jeg bestilt slike, så nå håper jeg at merkingen skal gå raskere :)

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!