fredag 21. juni 2013

Prinsessen 4 måneder ♥

Å så fort tiden går. I dag er lille prinsessen vår blitt 4 måneder! Skjønner ikke hvor dagene blir av! Men jeg nyter hvert sekund, og vi koser oss veldig! Det er jo perfekt å være hjemme i mammapermisjon nå som det er sommer. Ikke noe er som å få lov til å nyte dagene sammen med den lille!


 En mors kjærlighet er som en sirkel
– uten begynnelse og uten slutt.
Den fortsetter rundt og rundt i stadig større ringer
og berører alle som kommer i nærheten av den.
Den omslutter dem lik morgentåken,
varmer dem slik sola ved middagstid
og dekker dem lik et teppe med aftenstjerner.
En mors kjærlighet er som en sirkel
– uten begynnelse og uten slutt.
[Art Urban]


På bildene har prinsessen på seg to av de nye hårbåndene fra Elinas Englebånd. Nå kan du vinne 4 av disse nydelige hårbåndene ved å være med i konkurransen min som du finner ved å trykke her. Kan du ikke vente kan du kjøpe de på Elinas Engelbånd.

Nå skal jeg nyte dagen sammen med verdens beste prins og prinsesse ♥ 
Håper alle får en super fredag!

3 kommentarer:

  1. Ja tiden går virkelig fort.
    Før du vet ordet av det er hun klar for sin første skoledag :) Nyt hver dag nå som du har mulighet.
    Ønsker dere ei flott St Hans helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Så nydelig skjønn med fine hårbånd på:)
    Er en deilig tid å gå i permisjon ja:) kose deg videre og nyte tiden sammen med dine søte små:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!