fredag 7. juni 2013

Nyttig ting til en travel småbarnsmamma

Det er alltid noen ting som er kjekt å ha når man ha små i hus. Jeg plukker stadig frem ting vi hadde til prinsen, som er sirlig pakket bort og tatt vare på til han skulle få søsken.

En ting som jeg ikke kan klare meg uten når hun snart skal begynne med smaksprøver på grøt, er en hendig sak som heter Cool Twister.

Dette er et fantastisk lite apparat som gjør kokende vann drikkeklart til babyen/barnet på max 80 sekunder!

'

Apparatet fylles med vann ut fra hvor kaldt man vil ha nedkjølt vannet. Så skrur man på en flaske hvor man har i kokende vann.

Når det er gjort snus apparatet og man har en flaske på undersiden. Det aller beste er å ha en flaske fra Nip, men andre flasker eller evt et glass går også helt fint.

 Deretter renner vannet igjennom, og det tar maks 80 sekunder. Det er helt fantastisk, og sparer meg for masse tid! Og ikke minst sparer det den lille for venting når han må ha mat med en gang!!

Du kan lese mer om produktet hos Barnesikring, og også på produsentens hjemmeside
 
Nå lurer du sikkert på hvor du får kjøpt herligheten, og det finner du ved å velge  ditt sted i venstresiden hos Barnesikring. Her kan du også søke opp butikker i Sverige!




1 kommentar:

  1. Så utrolig genialt! savnet noe sånt sist gang. det ble mye utålmodig skriking fra en sulten jente pga for varmt vann. Takk for tips :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!