torsdag 20. juni 2013

Nytt dørskilt og ny giveaway

Siden vi har fått et nytt familiemedlem, måtte vi få oss nytt dørskilt med navnet til prisessa på. Ukeplan her kjempefine dørskilt i pleksiglass med hvit bakgrunn. De leveres med fire avstandsstykker i aluminium som gjør at de står litt ut fra døren. Man kan velge om man vil ha bilder og tegninger på på skiltene, eller bare skrift og/eller symboler. Jeg valgte skrift og symboler, og slik ser vårt nye dørskilt ut.

Syntes skiltet er kjempefint, og det er så koselig at alle 4 navnene er på plass på utsiden av huset. Skiltet måler 15 x 20 cm og har en fin størrelse syntes jeg. Dørskiltene til Ukeplan koster kr 390 inkludert festene.

Her ser du eksempler på andre utforminger på skiltene:





Det er bare fantastien din som setter begrensinger til hvordan skiltet blir seende ut. Det er lett å designe og besille skiltene på Ukeplan, så har du også lyst på er det bare å sette i gang :)

Ukeplan kan du også kjøpe kjempenyttige ukeplaner.


Disse finnes både i pleksiglass, i pleksiglass med aluminium bakside og som magnetfolie. Prisene varierer for hvilken utførelse du ønsker og hvor stor den skal være. Disse er utrolig fine slik at man kan huske og ha oversikten over det som skjer både store og små.


Nå får du som min trofaste leser også muligheten til å vinne et slikt dørskilt til en verdi av kr 390.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:
1. Lik facebooksiden til Ukeplan og skriv i kommentarfeltet hvor mange følgere de har.
2. Følge bloggen min på Facebook.
3. Følge bloggen min på Google eller Bloglovin (se høyre sidebar).
4. Skrive om konkurransen på bloggen din og/eller poste den i sidebaren din. Bruk bildet over (3 lodd)
5. Dele konkurransen på Facebook, Twitter, Google+ eller Instagram (1 lodd for hvert medie).

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar og har du ikke blogg må du legge igjen mailadressen din. Frist for å være med er 30.06.

Lykke til og ha en super kveld.

26 kommentarer:

  1. Hei. Ukeplan har 15 586 likere/følgere.
    Jeg liker facebooksiden din og følger deg på Google. Har ikke blogg, så deler på facebook ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Ukeplan har 15,586 følgere. Liker Ukeplan på fb, følger bloggen og delt på Twitter og facebook 5 lodd
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  4. Lycka till i tävlingen hos mig!
    :)
    Kramar!

    SvarSlett
  5. ukeplan har akkurat nå 15587følgere, jeg er en av dem :)
    jeg liker din facebookside og følger deg på bloglovin
    deler konkurransen på facebook :)

    så da tar eg 4 lodd :)
    følger spent med!
    Marit
    mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Så fint dørskilt dere har fått! Skal få meg noe lignende. Om jeg ikke vinner får jeg vel bestille et om et par-tre måneder ;)

    Ukeplan har nå 15 588 følger og jeg er en av dem. Jeg følger bloggen både på bloglovin og på Facebook og har delt konkurransen på Facebook. Det blir 4 lodd til sammen.

    Super blogg!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hei
    Med min like så har Ukeplan 15589 likes på fb (1 lodd)
    Følger bloggen din på fb (1 lodd)
    Følger bloggen din via bloglovin (1 lodd)
    Delt på Facebook, Twitter, Google+ (3 lodd)
    Jeg trekker totalt 6 lodd
    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Hei ;-)

    Ukeplan har 15 589 tilhengere på facebook.
    Prøver lykken med 4 srk lodd.
    Ha en riktig fin uke!

    Klem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  9. Hei Hei !!

    Ukeplan har 15589 på Facebook.
    Jeg Liker selvfølgelig siden :)
    Følger bloggen på Facebook.
    Følger med Google..
    Jeg har delt med Twitter, Facebook & Google +

    Tror det er 6 lodd jeg trekker da:)

    Har ikke dørskilt utenfor døren så dette hadde
    vært en super premie..
    Krysser fingrene og håper lykken kanskje smiler til meg.
    Ønsker deg en fantastisk fin sommer.
    Stor sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så fine dørskilt:) Ukeplan har 15591 likere akkurat nå! Prøver lykken med 5 lodd

    SvarSlett
  11. Å denne hadde vært super å vinne, trenger helt klart et nytt skilt nå som vi er blitt 4 :)
    15639 følgere har de på facebook, vi har fulgt dem en stund allerede :)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :)
    Ha en fin fin lørdag

    SvarSlett
  12. 15673 följare med mig. Gillar som Anna Karlsson

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/22/dorrskylt-306/

    Följer din blogg på google sen förut och din blogg på FB också sen tidigare

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  13. 1. Ukeplan har nå 15 684 likere
    2. Følge bloggen min på Facebook. Følger deg på Facebook
    3. Følge bloggen min på Google gjør jeg og.
    4. Skrive om konkurransen på bloggen din og/eller poste den i sidebaren din. Bruk bildet over (3 lodd) Delt i sidebar
    5. Dele konkurransen på Facebook. Delt på facebook på siden min.

    Har sååååå lyst på slikt dørskilt så håper virkelig jeg vinner!

    SvarSlett
  14. Jeg syns UKEPLANs produkter er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og skiltet ville blitt min dyrebare ting:)

    1. Liker facebooksiden til Ukeplan og de har 15 688 hærlige følgere
    2. Følger bloggen din på Facebook
    3. Følger bloggen din på Google)
    5. Deler konkurransen på Facebook

    4 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Liker siden din
    Liker siden til Ukeplan
    De har 15697 følgere
    Deler på FB :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  16. Jeg trekker 3 lykkelodd:) Følger deg på Facebook, føler Ukeplan på Facebook (de har for øyeblikket 15 745 følgere), og jeg følger bloggen din via Google:)

    SvarSlett
  17. Prøver lykken :) 2 små lodd!

    Sommerklem ;)

    SvarSlett
  18. Jag är med och tävlar från Sverige!
    1. 15748 gillare, inklusive mig nu! (Heidi Larsson)
    2. Jag gillar din Facebooksida nu
    3. Jag följer nu din blogg med Bloglovin'
    4. Jag har delat tävlingen offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/heidi.larsson.16

    heidilarsson@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 15815 likere har Ukeplan. Følger både deg og den på facebook. Blir vel 2 lodd da:)

    SvarSlett
  20. Ukeplan har nå 15823 likere. Følger både deg og de på facebook, følger deg på google, og har delt i sidebaren i bloggen min. Så det skulle bli 6 lodd det. :)

    God sommer!

    SvarSlett
  21. Heisan! Ukelange har nå 15828 likere, og jeg er en av dem :)
    Jeg følger deg og dem på Facebook, og har delt konkurransen på FB :)

    Så da krysser jeg fingrene med 3 lykkelodder,
    Og ønsker samtidig en fortsatt FLOTT sommer!

    Vennlig hilsen Sandra ;)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. UkePLAN skulle det jo stå!!!! Mvh. Sandra ;)

    SvarSlett
  23. Slenger meg med på give awayen din sånn i siste liten jeg :)
    Ukeplan har per nå 15829 følgere, meg deriblandt!
    Ellers trekker jeg 7 lykkelodd (gjort nr 1-4, og i punkt nr 5 har jeg delt på fb).

    Ha en flott helg, og kose deg med trekningen i morgen.
    Venter i spenning!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  24. Slenger meg med på giveawayen din og samtidig takker jeg for at du vil være med på min! Jeg trekker 6 lodd og krysser fingrene!
    Ha en fin søndagskveld:)

    Hilsen Beathe

    SvarSlett
    Svar
    1. <ukeplan har nå klokken 2110 søndag kveld 15834 følgere..

      Slett
  25. hei,
    ny blogg for meg. KJEMPEHYGGELIG.
    legger meg som følger og deg på blogglista mi.
    1 lodd på meg.
    hilsen TOVE

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!