tirsdag 4. juni 2013

Ny bitering - en til meg og en til deg?


Jeg har vært så heldig å få to av de nye biteringene i posten fra MAM.


Denne nye biteringen Mini Cooler & Clip kan brukes fra 2 måneder, og den er ekstra lett og kommer med en clips slik at den kan festes på barnet. Den har en kjøledel som gjør at den blir god å bite på for å kjøle ned gommene. Kjøledelen er utformet slik at den når lett inn i den bakerste delen av gommene, og den knudrete overflaten gir ytterligere lindring.

Prinsessa vår ble veldig glad for biteringen, og liker å spise på den. Så den legges til kjøling hver gang hun sover, slik at vi kan bruke den flere ganger om dagen.


Produktet er kjempefint for de minste. Den er veldig lett, slik at den er lett å holde også for de aller minste barnehendene, og clipsen gjør at den ikke detter bort. Smart og funksjonabelt. Som dere ser så er prinsessa vår veldig glad i denne

MAM lager utrolig mye bra til barna, og du kan holde deg oppdatert på MAMs produkter på Facebook og på MAMs hjemmeside.

* * *

Jeg har fått en slik Mini Coller & Clip til i grønn som jeg skal gi bort til en av dere.


For å vinne denne må dere gjøre følgende:
1. Like (eller har likt) min facebookside (1 lodd)
2. Følge (eller følger) meg på bloggen (1 lodd)
3. Skrive om konkurransen på bloggen din eller poste den i sidebaren din (2 lodd). Bruk bildet over.
4. Spre konkurransen i andre sosiale medier (1 lodd for hvert medie). Oppgi hvilke medier du har delt i.

Konkurransen varer til 10.06 og er åpen for alle i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar og en koselig hilsen :) Har du ikke blogg må du huske å legge igjen eposten din slik at jeg kan kontakte deg om du er den heldige.

Lykke til alle sammen og ha en super kveld.

19 kommentarer:

  1. Så skjønn prinsessen din er :)
    Tipper min bebis også vil prøve en sånn, så jeg trekker 3 lodd opp av hatten!:D

    SvarSlett
  2. Åh så fin. :) det hadde vært en flott gave å gi til mitt nye tantebarn som er venter i september :)
    Prøver lykken på 2 lodd denne gangen:)
    Klem fra swimzy
    Swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  3. Eg må hive meg på og håpe å vinne bitering til
    lisjepia vår. Hadde besøk av henne i dag, ho har fått 2 kvasse tenner nede i munnen...
    Eg tek 2 lodd :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei Hilde!

    Jeg har likt Facebooksiden, følger bloggen og delt konkurransen på Facebook. Så tre lodd til meg i denne omgang :)

    Super konkurranse og nydelig bilde av prinsessa!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  5. "Gratulerer, Turid Helen
    Du følger nå HildeM - lykkelig med liten!"

    Da blir det 1 lodd på meg! :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Liker facesiden, følger på blogg og har delt på face. 3 lodd på meg..

    SvarSlett
  7. Åh en sån har jag länge velat ha. =) Eller inte jag utan tänkt till dottern.
    Jag gillar dig på FB, Tina Carlström och jag delar på FB med samma namn, dvs 2 lotter.
    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lodd til meg:) Mamproduktene har alltid vært en suksess her i huset!

    SvarSlett
  9. Heisann. Denne hadde vært perfekt for mitt nurk. 1 lodd på meg :)

    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  10. 2 Lodd.
    Følger deg på Facebook fra før og samme med google.
    Ha en kjempe fin helg-

    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  11. jeg vil gjerne være med :)
    3.lodd
    nr.1
    nr.2
    og nr 3. (delt på facebook)

    Marit Bø
    mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg tar 1 lodd :) mini giraffen hadde digga denne :)

    SvarSlett
  14. Nydelig konkurranse ! :) Akkurat som alle de andre !! :D

    Jeg trekker denne gangen 3 lykkelige lykkelodd :D Og håper som bare det og krysser fingrene :)

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er gjerne med og liker deg på face og krysser fingrene.

    Klem fra lillegull ♥

    SvarSlett
  16. Den hade ju varit perfekt till min lilla som håller på att få tänder! Jag tar 2 lotter, gillar och delar på facebook (maria mattson).

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
  17. trodde jeg hadde meldt meg på men hadde vist ikke det :p ammetåka!!!
    Liker deg på face og de så 2 lodd :)

    SvarSlett
  18. Søt lita jente du har

    Likt og delt på facebook, da blir det 3 lodd på meg

    Mvh
    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Liker på facebook og tar 1 lodd! :))
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!