torsdag 27. juni 2013

Mammatid

I en travel hverdag med 2 små barn, er det av og til godt å kunne unne seg litt tid alene og kose seg litt med noe man setter pris på. 

Jeg elsker å lese - både bøker og blader (i tillegg til koselige blogger selvfølgelig). Med en liten baby i hus som krever sitt natt og dag, så blir det ikke så mye tid til å lese bøker nå for tiden. Den siste boka har jeg holdt på med i evigheter. Den er kjempebra, men når man blir avbrutt hele tiden, så får man liksom ikke med seg sammenhengen helt og da blir bøker nedprioritert -selv om jeg har så lyst å lese den nye Jo Nesbø boka, så må den bare vente litt nå. Noen som kjenner seg igjen?

Så nå om dagen blir det mest mammakos med blader. Det er jo så mange flotte blader om dagen, og jeg har abonnement på flere blader og kjøper også det som frister i løssalg.

Her er mitt favorittblad når jeg skal kose meg:

Dette bladet har jeg lest siden det begynte å utgis, og til jul var jeg så heldig å få et abonnement i et helt år på dette hos snille mannen min ♥ Det jeg liker så godt med Kamille er at de skriver om så mye variert og at de har så mange gode oppskrifter som jeg prøver ut til familiens store begeistring!

En annen favoritt om dagen er dette:

Med ny baby i hus, så blir man jo veldig ensporet med interessene sine, og Kamille Mor og Barn gir meg mammakos, og samtidig masse spennende å lese for det som jeg er midt oppi akkurat nå.
I samme kategori er Mamma som jeg også liker veldig godt.
Siden vi nettopp har kjøpt hytte som vi er i ferd med å pusse litt opp og innrede, syntes jeg også det er spennende med interiørblader. 


Rom 123 syntes jeg har mange fine bilder og spennende og inspirerende reportasjer og en layout som jeg koser meg med!

Jeg liker også å kose meg med reiseblader, moteblader og med matblader. Og et blad om scrapping er heller ikke å forakte. På Bladkongen finner man mulighet til å abonnere på mage blader, både norske og utenlandske. Det er så kjekt å kunne få bladene rett hjem i postkassen. Jeg opplever også stort sett å ha bladene i postkassen før de kommer i butikken også. Det fine med å tegne abonnement på Bladkongen er at man kan prøve ut forskjellige blader til en god pris. Ofte kan man få med en gave også.

Har du noe favorittblad?

Ønsker alle sammen en super dag ♥

4 kommentarer:

  1. Kamille er et supert blad! Har vært litt av og på med abonnement, men nå har jeg smelt til igjen og det lå et nytt å ventet i postkassen min da jeg kom hjem fra Tyrkia på tirsdag! *Glede*

    Er nok ikke alltid tiden strekker til hos meg heller, selv uten barn! Men jeg legger meg lett i sengen kl. 21 for å få tid til å lese før jeg sovner ;) Jeg er en skikkelig lesehest, og holder på med Sagaen om Isfolket for 3. gang nå (bare 47 bøker, liksom...).

    Ønsker deg en koselig torsdag videre, og kos deg masse med bladene :)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Jeg leser mange bøker om jorskjelv siden jeg er med i et slikt prosjekt. Leser også endel hagebøker og bøker om kattehold. Arbeider for å forbedre straycats forhold og kastrerer så mange jeg kan

    Nyt finværet

    Mvh
    Nick

    SvarSlett
  3. Jeg leser også en god del bøker/blader. Pleier kjøpe Mamma og så abbonerer jeg på foreldre og barn. Innser jo at min yngste nå er så stor at jeg kan kutte det abbonementet snart, men det er så koselig å få blader i posten:)

    Ha en fin dag;)

    Klem,Lillebølla

    SvarSlett
  4. Jeg prøver å ta meg tid til å lese nå, for jeg vet at det blir veldig nedprioritert når den lille kommer:) Den nye jo nesbø boken leste jeg på 2 dager. Mega spennende! I tillegg leser jeg foreldre&barn:)
    God helg til deg og dine!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!