mandag 17. juni 2013

Jeg ♥ shopping på Ebay

Jeg elsker å gjøre kupp på Ebay. Har handlet der i flere år, og fått tak i mye fint og ikke minst billig. Jeg har handlet både til meg selv, mann og barn, samt endel scrappeting, og har alltid fått varene mine!

Nå som man er hjemme i permisjon, har det blitt litt mer Ebay enn vanlig ;) Jeg har også kjøpt sko til jenta mi på Ali Express.

Her er noen av kuppene mine som er gjort i det siste. Alle prisene jeg har oppgitt er med frakt:


Sko til 35 kr og lue til  kr 18.


Beskyttelse til iPaden - 95 kr. Denne er så kjekk med barn i huset og finnes i sprekere farger enn svart om du syntes denne var kjedelig :)


Stellematte til kr 78 (finnes også i andre farger og mønstre). Bildet er tatt med det samme jeg pakket den ut. Nå er den rett og fin og ikke skrukkete!


Scrappesaker kjøpt på auksjoner til ca 5 kr pakken.


Papirsugerør til kr 16.50 , heklekroker til kr 40 for alle, babyfeeder (sånn man kan legge frukt ol inni) kr 24.50 og scrappebling kr 5.



Skjerf til kr 34 (finnes også i andre farger. Det er 2 meter langt og 98 cm bredt)) , lue til kr 15 (finnes i mange farger - tror jeg må ha flere til vinteren he he)  og armbånd til kr 15.




Sokker kr 5.66 pr par (de har andre farger også), kroker til vogna kr 5.66 pr stk (disser er helt geniale og jeg tror jeg må kjøpe flere så jeg har til reisetrilla også)  og apepengebok kr 6.80 (som finnes i mange forskjellige utførelser).



Leke til bilstol eller vogn kr 54. Jeg har brukt min på bilstolen og den er en stor suksess.


Og denne Slicer Diceren til kr 116 som er blitt min nye bestevenn på kjøkkenet! Den er helt fantastisk og koster bare 1/6 av prisen her som det TV shop selger den for!

Jeg har gjort enda flere kupp som jeg skal dele med dere senere i sommer!
Har du gjort noen gode kkjøp på Ebay eller Ali?

Ha en super dag ♥

3 kommentarer:

  1. Godt å se jeg ikke er den eneste som går amokk på ebay innimellom. Har vel lagt igjen rundt 1500 der inne i helga på ymse babyutstyr, litt til meg og par julegaver. Men du hvor mye jeg får for pengene! Også har de jo så mye fint! Synes det er dårlig utvalg til guttebabyer her i Norge, men på ebay, så er det jo bare å velge og vrake. Helt fantastisk.

    SvarSlett
  2. Her var det masse kupp! Elsker gode kupp :) hihi
    Men har ikke vært noe særlig på ebay - ser ut som jeg bør ta meg en tur dit en dag :) KJøpte nytt batteri til tivoli-radioen min derfra en gang
    Takk for tips!
    Ha en fin ny uke :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  3. Takk for gode tips.
    Eg har ikkje så stor erfaring med å handle på nettet.
    Men kanskje eg skal gjere det meir :)

    Fin veke til deg.

    Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!