mandag 3. juni 2013

Hvordan lyse opp en regnversdag :)

I dag var det overskyet og regn. Siden vi har hatt så masse godvær, gjorde det ikke noe med et lite regnskyll, for i morgen er det meldt sol igjen :) Elsker mammapermisjon ♥

Men nå fikk jeg endelig muligheten til å teste ut det fine regntrekket med mønsteret Apple of my eye fra Elodie Details.


Vogna mi (som er en Emmaljunga) ble kjempefin syntes jeg! 


Det blir vanskelig å ikke bli i godt humør i regnet av dette skjønne trekket! Har du et stilig regntrekk til vognen din?

Ellers har vi vært på Helestasjonen i dag, og prinsessa vokser fint (litt for fort syntes jeg men.....). Etterpå dro vi på treff i barselgruppa og koste oss masse!

Nå skal resten av kvelden tilbringes på scrapperommet, for å teste ut nytt utstyr som kom i posten i dag ♥

Ha en super kveld, og ikke glem å være med i konkurransen min om du har lyst.

4 kommentarer:

  1. Så fint regntrekk.
    Det ser ut på bilde at det er plastikk foran åpningen, stemmer det? Blir det klamt og tett inni vogna?
    Kos dere med sol og varme, her er det sol uten varme.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for spørsmål :) Det er plast foran som er festet med trykknapper, slik at det ikke blir helt tett, og derfor ikke klamt i vogna. Veldig praktisk når det regner bortover, for da blir det ikke vått på babyen, samtidig som babyen får luft og det ikke blir tett nede i vogna ♥

      Slett
  2. Så fint det var. Konkurranse på bloggen min meld deg på her. http://stylistaz.com/konkurranse-vinn-gavekort-fra-hm

    SvarSlett
  3. Så stilig regntrekk :) Huff, ja disse små babyene vokser alt for fort. Spsesielt når det er siste mann ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!