mandag 24. juni 2013

Heldige vinnere av gavekort og veske

De siste ukene har jeg hatt 2 konkurranser gående hvor man kunne vinne et gavekort fra Exclusive Kids og en veske fra Tiranpunji.

I går talte jeg lodd for harde livet, og nå har jeg trukket vinnerne ved random.org


Den heldige vinneren av et gavekort på 250 SEK fra Exclusice Kids er Charlotte. Ikke ofte at lodd nr 1 blir trukket ut, men det ble det altså denne gangen.  Gratulerer så masse!

Så var det den fine vesken fra Tiranpunji.


Og denne gangen ble den en heldig dame som har fulgt bloggen min nesten siden jeg startet å blogge for 3 1/2 år siden! Gratulerer så masse til Fru Jacobsen som trakk lykkeloddet på den herlige vesken! Gratulerer så masse!

Til alle dere som ikke vant denne gangen, så kan dere prøve lykken i en av de andre 3 konkurransene som dere finner oppe i høyre sidebar. Og flere nye konkurranser kommer, så det er bare å følge med!

Tusen takk til Exclusive Kids og Tiranpunji for de flotte premiene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!