tirsdag 18. juni 2013

En fantastisk app for barn + giveaway

Jeg har vært så heldig å få lov til å teste ut Forlaget Propells nye app for barn på iPaden min sammen med prinsen vår.


Denne appen inneholder eventyr, sanger og spill, og er super også for de aller minste barna. Min sønn på 3 1/2 har lagt sin elsk på Peter Pan og Richard. Jeg vet ikke hvor mange ganger han har sett disse siste uken.

Han liker også veldig godt bokstavappen, noe som er supert slik at barna kan lære mens de leker.


Det er også kjekt med de fine sangene, som f.eks. Hode, skulder, kne og tå.


Appen er veldig innholdsrik og variert, og det er garantert at barna finner noe de liker.

Du kan lese mer om appen her, og hvordan du kan laste den ned.

Forlaget Propell har også en egen blogg som det er verd å sjekke ut.

Og nå kan du som leser av bloggen min vinne 1 års gratis tilgang på appen - tenkt så masse morro!
Det du må gjøre for å være med er:
1. Legge igjen en hyggelig kommentar med hvor mang lodd du tar. (1 lodd)
2. Like Facebook siden til Forlaget Propell  (1 lodd)
3.  Like min Facebookside (1 lodd)
4. Følge bloggen min (1 lodd)
5. Poste konkurransen på bloggen din i innelgg eller i sidebar (3 lodd). Bruk bildet over.
6. Poste konkurransen på Facebook, Twitter, Instagram eller google+ (1 lodd pr deling - husk å dele offentlig og legg igjen link i kommentaren).

Konkurransen varer til 30.06. Lykke til alle sammen.


10 kommentarer:

  1. Nu har jag utsett en vinnare av Goodiebagen som du varit med och tävlat om. Kika gärna in och gratulera vinnaren, och passa samtidigt på att ta chansen att delta i den nya Gooidebag-tävlingen :)

    SvarSlett
  2. Liker både Forlaget Propell og fb-siden din fra før,flotte greier med den app'en :-)
    Må være superduper å ha med når vi alle drar på Italiatur snart !
    Blir vel 3 lodd på meg,da !-!
    Hilsen Farmor til 5 flotte gull.

    tevens@online.no

    SvarSlett
  3. Dette er jeg glad du tipset om - jeg har to unger i veldig aktuell alder - og denne app-en hørtes veldig fornuftig ut å laste ned - sammenlignet med en del annet som kanskje ikke er like lærerikt. Melder meg på i trekningen med 4 lodd og håper på vinnerlykke!

    Ha ei finfin uke, forresten!

    SvarSlett
  4. Fikk og samme tilbudet,men har ikke Iphone/Ipad :(

    SvarSlett
  5. Hei,

    Deltar gjerne i denne konkurransen også!

    Jeg har likt siden til propell, følger deg på bloggen og liker Facebook-siden din og har delt konkurransen på Facebook. Regner med du ser delingen på Face :P

    Det skulle bli 5 lodd til meg da, tror jeg. Morsomt med giveaway :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Slike apper er alltid kjekt å ha:) Og liker apper som man kan lære masse av:) Og jammen lærer de fort disse små. Jeg prøver lykken med 5 lodd:)

    SvarSlett
  7. å denne kunne vært kul å få teste :)
    Trekker 2 lodd

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  9. Jeg er med! Tar 2 lodd, følger bloggen! :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Heisan!

    I siste liten prøver jeg lykken med 4 lykkerlodder, jeg!

    Ha en nydelig sommer!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!