søndag 23. juni 2013

De vakreste treklossene

Dine spesielle klosser lager de nydeligste treklosser til barna. Her kan du velge farger og tekst, så bli klossene laget akkurat slik du vil ha dem. Dette er klosser som barnet ditt vil ha glede av hele livet. Har du ikke barn selv, så er dette en nydelig gave til dåp, jul eller bursdag.

Det finnes mange fine farger, og her er noen ekspempler:





I tillegg til bokstaver kan en også kjøpe klosser med hjerter og stjerner på. Alle klossene har bokstaver eller symbol på 2 sider. Under ser du et eksempel på 2 sider av samme klossen:


Klossene kommer i to størrelser og koster kr 50 for de små og 65 for de store. Du kan også velge mellom forskjellige skrifttyper.

For å se enda flere flotte klosser og bestille dine egne nydelige klosser går du inn på Facebooksiden til Dine Spesielle Klosser. Her får du oversikt over alt tilbudet og en super service!

3 kommentarer:

  1. Åh så fine!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Så fine! Må vel invistere i noen sånne, for den wallstickeren med småen sitt navn på rommet hennes forsvant plutselig når to ivrige barnehender begynte å plukke;)

    SvarSlett
  3. Nydelige klosser! Må ønske meg slike til mini!

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!