lørdag 22. juni 2013

Ammetåka

Jeg har de siste ukene havnet langt inne i ammetåka flere ganger,  og gjort og sagt de merkeligste ting. Syntes jeg klarte å styre meg bra unna ammetåka i starten, men nå er jeg altså havnet i tåkeheimen....


De siste dagene har jeg klart å glemt å legge på parkeringspenger når jeg har vært i byen (men kom heldigvis på det etter ei stund og ingen bot), lagt ting i kjøleskapet som bare skulle i kjøkkenskapet, glemt å skru på plata på ovnen når jeg skulle koke poteter, glemt å skru på steikeovnen når jeg skulle bake brød, gått ut for å hente posten og glemt hva jeg skulle gjøre ute, og lagt ting helt andre plasser enn der de skal være bare for å nevne noe! 


Til vanglig vil jeg tro at jeg er sånnn høvelig oppegående, men tilstanden i ammetåka er jo ikke noe å skryte av. Får vel skylde på lite søvn og masse hormoner, og siden det er andre gangen jeg er i ammetåka, så vet jeg jo at det går over - forhåpentligvis.
 
Det kan jo også være greit å ha klokka på i disse tåketider, for når man ammer natt og dag så er det jo ikke alltid like greit å vite hva klokka er. Jeg kom over denne nydelige klokka fra Tommy Hilfiger, som nå står på ønskelista mi. Her kan du se hele den nye kolleksjonen til Tommy Hilfiger.
 
 
Hva er det rareste du har klart i gjøre i ammetåka? Er det noe du ikke klarer deg uten for å unngå de værste tabbene?

PS: Ikke glem å være med i veskekonkurransen min som går ut ved midnatt. Du finner den her.  Vinneren av ExlusiveKids og vesken annonseres mandag - om jeg ikke blir sittende fast i ammetåka da ;)



2 kommentarer:

  1. Hahahah! Herlig! Gleder meg til den inntreffer meg.. :p

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  2. Hehe..jeg er sånn nå i gravidtåken, og lurer fælt på hvordan det skal gå når ammetåken slår inn..redd jeg blir en av de som glemmer babyen igjen på butikken eller å hente 3 åringen i bhg:p

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!