mandag 13. mai 2013

Vognposen ♥

For 3 år siden fikk jeg en nydelig, sort vognpose til prinsen vår fra Elodie Details. Posen er flott, myk og ikke minst varm. Nå har prinsessa vår tatt den i bruk, og posen er like fin etter å ha vært brukt mye.

Slik ser den ut i dag:


Akkurat like fin som når den var helt ny og uvasket! 



Elodie Details er et av mine favorittmerker for utstyr til barna mine. De lager masse flotte produkter som ingen andre har maken til i en super kvalitet! Har du prøvd noen av de fine tingene de lager?

Jeg er like fornøyd i dag, og er meget imponert over at posen holder seg så fin etter så masse bruk!

Har du forresten sett at du kan vinne et valgfritt regntrekk og et valgfritt cosycushion til vogna di her på bloggen nå? Fristen går ut i morgen ved midnatt, så det er bare å gå inn på konkurranseinnlegget her og trekke lodd.

Ha en vakker kveld og en nydelig tirsdag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!