fredag 31. mai 2013

Vinner av babysko og unik rabattkode på sko


Tusen takk til alle som ble med i konkurransen min om å vinne et par babysko fra Rileyroos. Og ikke minst tusen takk til Barn og baby som sponset den supre premien!

Jeg har talt lodd (og det tok sin tid) og trukket en heldlig vinner ved random.org, og vinneren denne gangen er uten blogg og skrev denne kommentaren:

Disse var nydelige :-) http://www.barnogbaby.no/product.php?id_product=933

Klem!
Jeg har mailet deg, så håper du sender meg en mail med størrelse og skoene du ønsker så snart som mulig, slik at du får premien din.

Nå tilbyr Barn og baby alle dere fantastiske lesere en unik rabatt om dere vil kjøpe Rileyroos babysko. De gir deg hele 25% rabatt om du bestiller før 17.06 ved bruk av koden HMOHOLT. Gå inn her og sjekk utvalget og gjør et godt kjøp til barnet ditt! Størrelseguide finner du her, og en måleguide finner du her.

Til alle dere som ikke vant - i morgen kommer det en ny konkurranse hvor du kan vinne en kjempefin premie, så titt gjerne innom meg da!

Ha en super sommerfredag ♥

Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!