lørdag 11. mai 2013

Supersalg!



Jeg har akkurat oppdaget at det er supersalg hos Jollyroom med inntil 80% rabatt. Her kan man nå gjøre noen virkelige kupp, så det kan lønne seg å titte innom! Utavalget er enormt, og de har mange kjente merker! De har både leker, klær, babyutstyr, sikkerhetsartikler, ting til gravide og til mammaer.

Her er noen av mine favoritter fra salget:


Støtte til bilen er viktig for de små, og ny vogn hadde vært supert. Vognposen på bildet over helt til høyre fra Elodie Details har jeg, og den er helt super! Like fin etter 3 år! (kommer innlegg om denne i morgen)


Solbeskyttelsesklær og badesko er alltid kjekt til de små, og ny sengekant hadde vært supert.


Bumbo babystoler er helt supre. Du leste kanskje innlegget mitt om disse flotte stolene for noen dager siden! Og den rosa sykkelen må jo være en drøm for enhver prinsesse! 

Og utstyr til prisnessa etterhvert skal begynne å spise er jo smart å kjøpe på salg.

Titt innom salget på Jollyroom du også, kanskje du også finner masse billig som frister?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!