mandag 27. mai 2013

Sove søtt

Av og til er man heldig - veldig heldig! Det var jeg for et par måneder siden! Da var jeg så heldig å vinne en nydelig Flexicrib på Babble sin Facebookside.

 
 Dette er en unik seng, som først brukes som vugge og etterhvert som seng. Den kan brukes helt opp til førskolealder, så her får en virkelig et produkt som holder lenge. På bildet over ser dere flexicrib som vugge, og på bildet under ser du den når den er utvidet til seng.

flexicribny7_web

Her er noen fakta om flexicrib:
  • Hen­gende kom­bin­ert vugge som utvides til bar­ne­seng etter­hvert som bar­net vokser
  • Kan utvides fra 80cm til 120cm (fra 0 år til 5 år)
  • Enkel å fly­tte — gir bar­net tryg­ghet å ha samme seng når sen­gen fly­ttes fra forel­dresoverom til barnerom
  • Enkel å ta med på reise — pakkes i reiseveske
  • Enkel å holde ren — kan vaskes på 60°
  • Enkel å justere
  • God­kjent av Dansk Tek­nol­o­gisk Institutt
  • Madrasser inklud­ert
Her er en video hvor du kan se bruk av sengen:


For oss som er mye på farten, syntes jeg det er genialt at Flexicrib har en praktisk reiseveske, slik at vi lett kan ta den med i hytta eller i båten.
flexicrib2_web 
Vi har akkurat startet å bruke denne nå, så våre erfaringer med denne herligheten skal dere få etterhvert. det jeg allerede kan si, er at den er utrolig fin. Tøyet er kjemepsøtt, og den virker veldig praktisk!
Du kan lese mer om den her.

Tusen, tusen takk til Babble for den flotte premien vi vant! Vi gleder oss til å fortelle mer om den når vi har fått testet denne mere ut!

PS: Ikke glem å være med i konkurransen min hvor du kan vinne gode sko til barna. Konkurranseinnlegget finner du her.

5 kommentarer:

  1. Åh, den så jo kjempegrei ut :)

    SvarSlett
  2. ÅÅ så heldig dere er som fikk en slik ;)

    SvarSlett
  3. Den så utrolig god ut. Jeg vil også ha ;)

    SvarSlett
  4. På Babble har vi fraktfri levering på Flexicrib nå :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!