tirsdag 28. mai 2013

Ny bæresele - BabyBjörn One ♥


Jeg er så heldig å ha fått den nye bærselen fra BabyBjörn - One. Denne selenen er den aller nyeste fra BabyBjörn og kan brukes fra nyfødt og opp til 3 år (15 kg). Denne selen er den eneste fra BabBjörn som man også kan bruke på ryggen i tillegg til på magen. Tilsammen har selen hele 4 bæremuligheter.


Selen er ergonimisk og har en fantastisk comfort. Den er utviklet i nært samarbeid med barneleger, som alle BabyBjörns bæreseler. Jeg har allerede prøvd selen min såvidt på min 3 måneders gamle baby, og den satt utrolig behagelig på meg, og det virket som om babyen storkoste seg og satt godt og stødig! For de aller minste er det laget en opphøyning, slik at babyen kommer nært brystet og babyen og den som bærer er hjerte mot hjerte ♥  Fra 5 måneder kan selen brukes fremovervendt, og fra 12 måneder kan babyen sitte på ryggen. Her får man altså mye bæresele for pengene, og stor variasjon for barnet. Kjøper du en slik sele, vil du ikke ha noe behov for bæremeis.

Her kan du se hvordan selen brukes:


Jeg syntes også at denne selen var veldig enkel å ta på. Jeg har brukt BabyBjörn tidligere, og denne er mye lettere å ta på, samt at den sitter mye mer behagelig på kroppen.

Om noen dager vil en av mine fantastiske lesere få muligheten til å vinne denne flotte, nye bæreselen, så følg med! Jeg er veldig glad for at BabyBjörn er så utrolig generøse som vil gi bort en slik en til en av dere!

Dere skal selvfølgelig også få høre mer om våre erfaringer med selen når vi har brukt den mer! Vi gleder oss masse til å bruke den, og i morgen skal den testes mere, for da skal vi på bytur!

Ønsker alle sammen en super kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!