søndag 5. mai 2013

Manuelas cupcakes



På hytta i helga hadde jeg lyst til å lage noe godt og enkelt. Siden jeg har god erfaring med Manuelas oppskrifter fra før, falt jeg for fristelsen til å prøve de nye ferdigpakkene med Manuelas cupcakes. Det tok ikke lange tiden å lage hverken cupcakene eller frostingen, og resultatet så ikke så værst ut:


Selve cupcakene synes jeg smakte godt, og det samme gjorde frostingen. Veldig enkelt og lett ♥ Har du prøvd denne? Hva syntes du?

Jeg har fått tatt masse fine bilder i helga som jeg skal få delt med dere i morgen! Ikke glem å være med på konkurransen min hvor du kan vinne flott utstyr til vogna. Link finner du i sidebaren min!

Ha en fin kveld og en super uke ♥

2 kommentarer:

  1. Disse har jeg ikke prøvd, men har prøvd mange av de knallgode oppskriftene hennes :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg også, og bruker man oppskirftene hennes og lager fra bunnen av, så er det himmelsk ♥

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!