onsdag 8. mai 2013

Jeg ♥ Elodie Details!

I går kom det dalende ned en helt fantastisk pakke i posten til prinsessa mi! Pakken bugnet av herligheter fra et av mine favorittmerker til de små - Elodie Details

Første gang jeg forelsket meg i merket, var i Trondheim for 3 år siden da vi kjøpte en smokkesnor til prinsen! Siden da har det blitt både vognpose, smekker, silkesmekker, smokker og mye annet fint fra dette stilige merket. Og ikke bare er de stilige - kvaliteten en super! Bare vent til du får se hvor fin vognposen min er, etter at vi har brukt den i 3 år. Innlegget kommer om noen dager!

 Her er den nydelige pakken! De var utrolig pent pakket inn - nesten så jeg ikke hadde lyst å ødelegge den fine innpakningen!





Inne i pakken var det 2 siklesmekker som var aldeles nydelige! Myke, og stilige og perfekt til prinsessa mi ♥





Og så var det et nydelig babyteppe - det myekste babyteppet jeg noengang har kjent! Prinsessa måtte få prøve det med en gang, og elsker å ha det rundt seg! Skulle ønske det var en funksjon på nett hvor dere også kunne få kjennne på hvor mykt og godt der er ♥


Og så var det regntrekk til vogna og en leke som jeg har satt på bilstolen! Dette skal dere få se i bruk så snart det blir regn! Nå har vi faktisk sol!



Mye lekkert ikke sant? 

Nå kan du også vinne deg et regntrekk (som passer til de aller fleste vogner) og et cosycushion til å ha i vogna di! Bli med i konkurranse min HER for å vinne de flotte kvalitetsproduktene!

Ha en super dag ♥


3 kommentarer:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!