fredag 17. mai 2013

Hipp Hipp Hurra!

Da er en fantastisk dag på hell! Vi har storkost oss på den varmeste 17. mai jeg har opplevd her nord, med godt over 20 grader! Første gang jeg ikke har hatt superundertøy under bunaden! For de som lurer en bunaden min en blå Nordlandsbunad som jeg var så heldig å få til konfirmasjonen min. Jeg er veldig glad i den, og  syntes jeg får brukt den så altfor sjelden!

 


Nå er det full forberedelse til barnedåpen på søndag! Jeg har dessverre ikke fått talt opp alle loddene fra konkurransen i samarbeid med Elodie details i dag, så vinneren annonseres i morgen!

Mens du venter kan du jo bli med i min nye konkurranse hvor du kan vinne babysko fra Rielyroos. Konkurranseinnlegget finner du her.

Ha en super kveld alle sammen ♥

3 kommentarer:

  1. Kjempefin bunad du har også! Vi har også hatt fint vær i dag, heldigvis. Etter alle disse regnværsdagene vi har hatt her i det siste hadde jeg ikke trodd det skulle bli fint i dag. Er mye lettere å kose seg når været er greit :D

    SvarSlett
  2. For en flott bunad du har!!! Håper der koste dere masse... ! Synd jeg ikke rakk å være med på konkurannsen :( Si ifra om det kommer flere da :) :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ny konkurranse nå hvor du kan vinne Rileyroos :)

      Ha en fin kveld du også!

      Klem

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!