lørdag 18. mai 2013

Heldig vinner





Ikke så lett å få tid til alt med 3 selskaper på 4 dager! Men nå har jeg endelig fått talt opp alle loddene til alle dere herlige lesere som ble med i konkuransen, Random.org har gjort trekningen. og denne gangen ble den heldige

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Linda fra Lindas scrapping! Gratulerer så masse! Jeg har skrevet på bloggen din og håper du sender meg en mail så fort du kan med hvilket mønster du ønsker deg. Lindas blogg er absolutt verd et besøk. Hun lager masse flott og har gitt meg masse inspirasjon til scrappingen min. Tusen takk til snille Elodie Details for den flotte premien!

Til alle dere som ikke vant, så er det en ny konkurranse på gang i bloggen nå hvor du kan vinne babysko fra Rileyroos. Konkurransen finner du her.

Ønsker alle sammen en super pinsehelg. Her skal vi har barnedåp i morgen og gleder oss masse!

1 kommentar:

  1. Dette var en knallherlig overraskelse midt i en herlig pinsehelg! :)
    Nå kommer lille Samuel til å bli den kuleste gutten i gata :)

    tusen takk, gleder meg til denne kommer, skal få sendt mail senere i kveld :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!