torsdag 30. mai 2013

Bytur med shopping

Nyter sommerdagene til fulle her nord nå! Det er skikkelig godt og varmt, og i dag var det 29 grader i skyggen! Man er heldig som får være i mammapermisjon på slike dager ♥
Får bare krysse fingrene for at dette er starten på en god, lang og varm sommer!

I går var jeg og prinsessen ute og spiste lunch med ei venninde, og da benyttet vi samtidig anledningen til litt shopping! Siden det er så varmt og deilig, måtte jeg kjøpte inn noen lette sommerklær til både prinsen og prinsessa. 

Her er mine kjøp som jeg er veldig fornøyd med:






Det ble noen kjøp på meg selv også, da jeg ikke har handlet klær siden i fjor sommer :)

Ønsker alle en sper kveld, og benytt gjerne den siste sjansen til å bli med på konkurransen min hvor du kan vinne de søteste barneskoene! Link finner du i sidebaren oppe til venstre!

3 kommentarer:

  1. For noen nydelige små jenteklær.
    Elsker det lyse, lette, søte, men likevel praktisk. Den gule jumpsuiten var nydelig!

    SvarSlett
  2. Åh, så søtt det øverste settet var :D

    SvarSlett
  3. Er virkelig deilig med alt dette sommerværet vi har fått!:) Mye fint du har kjøpt til de søte små:)
    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!