tirsdag 30. april 2013

Vinn flotte produkter fra Elodie Details

Jeg er stolt av å igjen ha en flott konkurranse i samarbeide med Elodie Details.


Elodie Details lager det stiligste tilbehøret til de små. De lager både utstyr til barnevogn, stellevesker, smokker, smokkesnorer, vognposer, smekker og mere til. For å se alt det flotte de har, så ta en titt innom nettsiden deres.

Nå kan en av dere heldige lesere vinne et valgfritt regntrekk og en valgfri CosyCushion til vognen. Her ser dere noen eksempler på de flotte mønstrene regntrekket og CosyCushion finnes i:






For å trekke lodd i konkurransen må du gjøre følgende:
1. Like facebooksiden til Elodie Details (1 lodd)
2. Følge bloggen min via google. Er du allerede følger får du selvsølgelig dette loddet (1 lodd)
3. Skrive om bloggen i din egen blogg eller legge konkurransen i sidebaren din (1 lodd). Dersom du ikke har egen blogg kan du dele på facebook. Du kan selvfølgelig være med i konkurransen selv om du ikke bor i Norge, så alle mine svenske og danske venner må gjerne bli med :)

Husk å skrive i kommentaren under her hvor mange lodd du trekker, og har du ikke egen blogg må du huske å legge igjen eposten din. Konkurransen varer til 14.5.

Lykke til alle sammen og tusen takk til Elodie details for den flotte premien!

54 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar. Älskar Elodie.

    Jag har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/30/elodie-145/

    Följer dig som En Mölnbobos Liv
    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Jag tar alltså tre lotter

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  2. Gillar på fb, Annica Nilsson..

    bloodsband@live.se

    SvarSlett
  3. Så gøy!
    To lodd på meg :) Liker FB siden og følger deg.
    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Gillar redan! Dessie Borgström
    Tipsat! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/04/145.html

    Tog alltså två lotter och håller tummarna hååårt :)


    Kraaam!
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    SvarSlett
  5. Hej! Tävlar gärna :)

    Tar tre lotter:
    Gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Tipsat: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583?ref=tn_tnmn
    Följer dig på google.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Jag är gärna med, drömmer om apple of my eye :-)
    Gillar på fb, johanna.h.jansson
    Följer dig via google, rockbarnettavlar.

    Tar mig alltså två lotter!
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvarSlett
  7. stilig! Jeg blir gjerne med :D 2 lodd til meg da, følger deg via google og deler på bloggen min. 2 ldd til meg da :D

    Håper du får en fin dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  8. ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    Blir gjerne med og tar alle 3 lodd ღ
    Linket innlegget til facebook ღ

    Super flott giveaway og veldig fin blogg! =) ღ

    krysser fingrene & ønsker deg en super fin siste dag i april! =) ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    SvarSlett
  9. Gillat på facebook =)
    ida koppelo

    ikoppelo@gmail.com

    SvarSlett
  10. Eg er gjerne med og prøver lykken her :)
    Liker facebook.
    Følger bloggen på google.
    Har delt denne flotte giveawayen på Fb.
    Da tar eg 2 lodd og håper de bringer lykke :)

    Ha en fortsatt flott uke :)

    Mvh Anita
    fruanitajensen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. For noen lekre regntrekk!
    Jeg har termin om to uker, og hadde ELSKET å kunne sprade rundt i regnet med et slikt trekk! :)

    Jeg tar tre lodd, og krysser alle fingre:)

    SvarSlett
  12. Jeg er med :) 2 lodd på meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jag är med!
    1 lott tack - Heidi Larsson på Facebook

    heidilarsson@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Tar 2 lodd :D

    klem,

    lina

    linap3#yahoo.com

    SvarSlett
  15. Da blir det 3 lodd på meg, følger blogg, delt på face og likt siden :-)
    karimped(att)hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er med :) Delt på fb, følger og liker siden tilElodie Details :)

    SvarSlett
  17. Ingunn Kne....
    Fin premie. 3 lodd på meg.
    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  18. Hello my dear friend, I want to apologize if I can not comment on all your beautiful work, but I finally found a full-time job ^_^
    Will I be able to visit you on weekends only .. in Italy today is Labor Day and we are all at home^_^
    Have a wonderful day^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvarSlett
  19. Kjempefin konkurranse med utrolig flotte premier

    Det blir 3 lodd på meg

    Mvh
    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 3 lodd på meg, lykke til med den fine bloggen din

    Nick

    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne ett lodd, liker på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  22. Hei Hei
    Kjempe fin Konkurranse :)
    Jeg har fulgt deg en stund med Google,
    Jeg liker også på Facebook.
    Jeg har prøvd å legge inn en lenke på min blogg, men det går ikke. Skjønner ikke hvor den blir av, alt er lagt inn. Men når jeg leter så er det kun jeg som kan se dem inne på redigerings sidene. Det er vist noe galt i Designet jeg bruker...
    Ja ja.. jeg har delt på Facebook & på Twitter.

    Så jeg vet ikke om det blir 2 eller 3 lodd.
    Men jeg er nå med i alle fall.
    I wish jeg hadde fått en blogg så fint til som dette. Har prøvd meg i Blogspot men jeg får den ikke til rett og slett....

    Men nok om det. Ha en videre fin 1.Mai..
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    p.s jeg har 2 aktive konkurranser på min blogg nå :D

    SvarSlett
  23. gillar på fb och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvarSlett
  24. Jag är gärna med och tävlar, och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Vore super kul att vinna.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Eg er med :-) og har to lodd:-)

    SvarSlett
  26. Mailadressen er feil innpå googlekontoen. Den er mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  27. gillar dem på fb
    följer dig via bloglovin (har inte google)
    delat på fb (Anna Hägg)

    SvarSlett
  28. De er så fine :)
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  29. MillaMilano(nora elizabeth)2. mai 2013 kl. 22:25

    Så utrolig flotte ting da :) Jeg tar 2 lodd, har likt siden og delt konkurransen videre med alle mine gode venner på facebook :)
    Utrolig bra blogg du har !

    Ønsker deg en herlig uke videre !
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med, liker på facebook og tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jag är med och tävlar med 3 lotter. Jag har gillat på FB-Linda Gällentoft, Google MrGällentoft och bloggat på http://swedishhousewifemafia.se/?p=4747

    Skulle verkligen behöva nytt regnskydd! Mitt gamla blev stulet!!!

    SvarSlett
  32. jag är gärna med och tävlar med tre lotter! =)

    1. gillar - lisette bäcksro
    2. fick bli bloglovin - nr 81
    3. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/145-hilde-eloide-details.html

    hoppas på vinst! =)

    lis1etavlar@gmail.com =)

    SvarSlett
  33. Gillat och delat på fb - emma widman.
    Borde ge två lotter.
    Nu håller jag tummarna allt vad det går för när jag tog upp regnskyddet här om dagen hade resåren nere gått sönder och det var ingen höjdare i blåst och spöregn :-)

    emma.widman@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/elodie-detailsprodukter.html

    2 lotter alltså

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  35. ღ♥ღ Heisann ღ♥ღ

    ღ♥ღ Koselig blogg og kjempefin giveway.
    Her vil jeg gjerne få være med.
    Prøver vinnerlykken og trekker 3 stk lodd.
    Ønsker deg og dine en flott uke og en herlig vår.ღ♥ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  36. Hei, jeg er med :)
    Har tatt 2 lodd, likt siden og
    delt på facebook :)
    Håper jeg vinner, var mye fint der :)

    Klem fra meg =)

    Rosababe_89@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Fin konkurranse. Hadde meldt meg på om den hadde passet til vår vogn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den passer til de aller fleste vogner - både Emmaljunga ol og paraplytriller :) Så det er bare å prøve lykken om du vil ♥

      Slett
    2. Jeg er gjerne med med 4 lodd :)

      Camillaeggen@gmail.com

      Slett
  38. Jeg er med da. 2 lodd her:) klem

    malene_fossum@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Tar 3 lodd :)

    Link til blogginlegget:

    http://slankeoperert.blogspot.no/2013/05/vinn-regntrekk-til-vogna.html

    SvarSlett
  40. Full pott på meg :D 3 lodd :)
    Liker på facebook, følger deg og la til konkurransen i sidemenyen på bloggen min og deler OGSÅ på facebook så alle vennene mine får med seg dette!! :)
    Hurra, så morsom konkurranse, krysser fingrene for at vi er de heldige vinnerne <3
    Ønsker deg en nydelig dag videre søta <3

    Stor klem fra Nina
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei
    Jeg er med på din konkurranse. Hyggelig at du ble med på min :) og tenk at du vant! Spennende merke du samarbeider med.
    Har likt på facebook og google. Så to lodd.

    mvh

    SvarSlett
  42. jeg er med :) likt på facebook, skrevet det på statusen på facebook, og likt på google :)så tre lodd på meg

    SvarSlett
  43. Sånn :)
    Jeg liker på FB, følger deg via Google OG har lagt ut bilde (med link) av konkurransen din i "sidebaren" min :)
    Så, det vil vel si 3 lodd det! Takk for at du tipset meg om konkurransen din! Utrolig stilige ting man kan vinne :)

    SvarSlett
  44. Trekker med meg 2 lykkelodder jeg! Flotte giveaway! Koselig du deltok på min! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  45. jeg trekker full pott. Jeg delte på facebook, og liker både her og der.


    Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min. Den Pelle Politibil har jeg planer om å komme meg på med den lille gutten vår. Han har aldri vært på kino før, så det er på tide nå .

    God helg til deg og dine ;)
    Nann Karin

    SvarSlett
  46. 1 lodd til meg da :)
    venegull@gmail.com

    SvarSlett
  47. 2 lodd til meg ;) Dette hadde vært knall å vunnet :) Også så koselig at du satser mer på mammablogging igjen ;) Klem

    SvarSlett
  48. Min kjære svigerinne venter ei jente,
    og behovet for disse kan ikke vente:)
    Så jeg signerer på vegne av henne,
    og håper vi ikke må vente så lenge:)

    Med barn nr 3 ble det en attpåklatt,
    men mor hadde gitt bort alt, og fikk derfor fnatt...
    Måtte begynne på scratch og kjøpr inn,
    sjøl om pengboka ikke var stinn!

    Derfor jeg ønsker henne å bidra,
    med pose og trekk blir det bra:)
    Vogna den kommer om noen uker,
    og imellomtiden den skattepenga sluker:)

    3 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Fin Blogg og fin Give-away :)
    Liker på Facebook.
    1 lodd

    Mvh Hilde K
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  50. Hei på deg!

    Jeg tar 1 lodd liker på facebook =)=)

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  51. Åh, ja takk! Jeg tar to vinnerlodd :-)

    SvarSlett
  52. Hei,

    Jeg la inn kommentar her i går, men ser nå at den ikke har blitt med. Kanskje det ble noe tull fordi jeg gjorde det via mobil? Prøver nå fra PC og håper på å få være med. Har likt siden og er følger, så jeg tar gjerne to lodd om jeg får lov :)

    Supert med konkurranser!!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!