søndag 28. april 2013

Test av Bumbo babystol

Sponset innlegg


Jeg har vært så heldig å få en flott babystol fra Jollyroom for å teste denne ut sammen med prinsessa mi som nå er 9 1/2 uke. Stolen er av merket Bumbo og kommer i mange flotte farger. Du leste kanskje mitt forrige innlegg om Bumbo?

Vi har fått den rosa stolen, og jeg ble veldig overrasket over hvor stor og stødig den var. Stolen er godt ergonomisk utformet, så barnet kan sitte selv i denne allerede fra babyen kan holde hodet oppe selv. Prinsessa mi holder hodet oppe bare en liten stund enda, så jeg har holdt hodet hennes og bare hatt henne sittende i denne i noen minutter av gangen, siden hun enda ikke er sterk nok. Hun har smilt og virket som hun har syntes det har vært stor stas de gangene hun har fått sitte bittelitt i stolen. Siden jeg har holdt hodet hennes, har jeg dessverre ikke fått tatt noen bilder av I stolen er det sikkerhetssele som holder babyen på plass om større babyer skulle tippe med stolen.

Jeg syntes stolen var fin og solid. Den er lett å rengjøre, og produsenten har tenkt på sikkerheten i og med at det er sikkerhetssele inni stolen. Når de aller minste sitter i stolen, tror jeg at det er viktig at de ikke sitter i den for lenge av gangen inntil ryggen blir sterk nok (når de kan sitte på gulvet selv). Babyen koser seg i stolen, og det er nok stas i få være litt mer "oppe" og følge med på det som skjer.
Jeg er iallfall blitt veldig glad i stolen allerede og kan anbefale den til alle med søte små i huset. Nå har Jollyroom kampanjepris på disse stolene til kr 399 (normalpris er kr 595). 

Ønsker alle sammen en fin søndag kveld, og en herlig kommende uke ♥

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Ser du og min mann deler interesse for fotball - han skal over til helga..
    Trivelig at du ville delta på min give away.
    Ønsker deg ei flott uke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  2. Det virkar som ein god stol. Sist du skreiv om den sende eg link til sonen og svigerdøtra mi. Dei lure på om den kan ha bein så barnet kan sitte ved bordet. Kjenner du til noko om det ? Mitt barnebarn er 5 mnd no.
    Nyt dagane med babyen din :)
    Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne-Mari.

      Den har ikke bein, og pga sikkerhet anbefaler man ikke at den bruker oppå bord ol. Men for en baby på 5 mnd, så vil den være super til å sitte i i mange sammenhenger. Man kan også få en lekeplate til stolen, så barnet kan spise på den men på gulvet. Til spisestol vil jeg anbefale babybjörn sin eller den fra IKEA. Har begge to selv til spisestoler - en hjemme og en på hytta, og begge er supre og kan brukes lenge!

      Klem fra Hilde

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!