tirsdag 9. april 2013

Take me home


Endelig ble det en tur på scrapperommet mitt som har vært stort sett ubebodd etter fødselen.  Jeg tok utfordringen So Cute Surprise 15 hos That's just so Cute hvor utfordringen var å scrappe en sang. Jeg valgte å scrappe Take me home - en fansang til Manchester United, og brukte noen bilder og billetten fra da vi var på kamp i 2007.

Her er noen detaljer fra LO'en:

 
Jeg har brukt endel forskjellige stempler og brukt stempekputer i forskjellige farger, Jeg har også brukt chipboard og litt forskjellig fra restekassa. Billetten er fra da vi var på kampen.

Ønsker alle en fin og kreativ kveld!

4 kommentarer:

  1. Så gøy at du har gått litt tilbake til det som opprinnelig var "scrappbooking". Det å ta vare på billetter og ting og tang som gir minner fra situasjonen/opplevesen.
    Kjempeflott LO!

    Tusen takk for at du tok utfordringen!

    SvarSlett
  2. Vilken härlig LO! Gillar den massor!

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig! Her er minnene virkelig tatt vare på! Takk for flott bidrag!

    SvarSlett
  4. Kjekt at du har tatt med ti g fra når du var på kamp! Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!