mandag 15. april 2013

Litt scappetid

Ikke så masse tid til å få scrappet om dagen med liten baby i hus, men nå i kveld har mannen passet baby og jeg fått laget et bursdagskort. Ser også at jeg har fått 350 følgere på google, og det er utrolig stas!


Jeg valgte å bruke forskjellige bazzill-kartong i grønnfarger, dies fra Spellbinders og Magnollia Doohickeys, blomster fra eBay, thickers fra American Crafts, blonde fra restekassa og stempel fra Kreativ Hobby. Alle kanter er svertet med distress ink.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

11 kommentarer:

  1. Fantastic card,very elegant and classy^_^
    Big hug my friend^_^
    Sonia

    SvarSlett
  2. Super smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  3. Kjempe flott kort!
    Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg, første Utfordring :)

    SvarSlett
  4. Lekkert kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Fint födelsedagskort i sköna, gröna färger!

    SvarSlett
  6. Så stilig i grønn-toner :) Også så flotte puncher du har brukt...skikkelig lekre...flott motiv også :)

    SvarSlett
  7. Så flott kort du har laget :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen! DT Heidi

    SvarSlett
  8. Veldig lekkert med grønt på grønt som du har gjort her! Lekre detaljer! ♥

    Tusen takk for ditt bidrag til Vintage Udfordring #58!

    SvarSlett
  9. Hvor er det smukt lavet. Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  10. Rigtig fint bidrag. Tak fordi du deltager hos kort o mania.

    SvarSlett
  11. Flott og detaljrikt kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring, og lykke til!

    klem fra
    Mette
    DT

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!