mandag 29. april 2013

Goodiebag!


For noen uker siden var jeg så heldig å vinne en skikkelig stor og fin goodiebag fra sebamed  i bloggen til Tampons for free. Vet du ikke hva Tampons for free er, så må du lese lengre ned i innlegget :) Det kommer du ikke til å angre på!

Goddiebagen var meget innholdsrik, og inneholdt masse fine produkter jeg ikke hadde prøvd før.


Nå har jeg fått prøvd masse av de flotte produktene, og de er bare herlige. Som nybakt mamma er jeg opptatt av at produktene jeg bruker ikke skal inneholde parabener, og det gjør ikke sebamed sine. De har en pH på 5.5 som er det som er best for huden, og bidrar til å bygge opp og bevare hudens beskyttelsesevne.

Min favoritt akkurat nå er Cracked heal cream som er super for beina nå etter en lang vinter og en lang graviditet :)

Tampons for free, er en nettside som gir ut gratis tamponger. Det eneste man må gjøre for å få sin månedlige forsendelse, er så svare på noen spørsmål. Utover dette er det helt gratis! Jeg har vært med noen måneder, og syntes dette fungerer supert! Du kan registrere deg her, så er du også med. Håper du også blir like fornøyd som meg! Du kan også like de på Facebook for å få med deg det som skjer!

Ønsker alle sammen en super dag. Nå skal jeg og prinsessa ut og nyte solen ♥

2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å vinne goodiebags med velværeprodukter :)
    Fikk en liten dusjolje fra SebaMed sammen med tampongene sist jeg fikk tilsendt :) Veldig digg, og grei å ha med når jeg skal på trening (til dusjen etterpå).

    Håper dere fikk dere en flott tur i dag - her bare regner det, men det er jo ikke noe nytt til å være Bergen...

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jag var på deras event som de hade i mars (?) så fick med mig en massa produkter från bla Sebamed. Gillar den duschgelen med granatäpple men de andre var sådär tycker jag.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!