torsdag 4. april 2013

God netthandel

For litt siden kom jeg over en fantastisk butikk på nett - Lekmer.no. Her har de både leker, babyutstyr, barnemøbler og klær til gode priser! De har ofte tilbud, og prismessig kommer de godt ut, så her anbefales dere å ta en titt neste gang dere skal handle til de små!

Her er noen ønsker til mine barn fra det gode utvalget til denne flotte butikken:

Denne hadde vært praktisk og nyttig for storebror:


Reisebadekar til prinsessen som vi kunne brukt på hytta og på reiser:




Og en slik stol til prinsessa som er 27% billigere enn andre steder på Lekmer:




En sparkesykkel til prinsen hadde også vært topp:

Og prinsen trenger ny bukse i barnehagen til våren - denne fra Name It har vi hatt i mindre størrelse og er veldig fornøyd med den:



Anbefaler å titte innom Lekmer du også for å se om du finner noe du liker.

Ha en herlig kveld! Nå skal jeg kose meg med babyen og tv-titting :)

*Alle bildene er brukt med tillatelse fra Lekmer

2 kommentarer:

  1. Hello,
    Thanks for following my blog. I always try to return the follow. Your blog is adorable. Beautiful photos. Hope you will visit often. Hope you will enter my link party sometime. Feel free to enter your web site link if you like.
    Angel @ sewcraftyangel.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hei Hilde :)

    Vi har lekmer her i sverige også og vi har kjöpt flere "store" ting der som er mye billigere der enn andre steder. Får nyhetsbrev på mail og det like vi :)
    Håper du koser deg med babyprinsessen og storebror :)

    Klem fra Randi

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!