onsdag 17. april 2013

Garderoben på Old Trafford

I påsken for 5 år siden (du verden hvor tiden flyr....) var vi i Manchester og så fotballkamp. Dagen etter kampen var vi på Old Trafford på omvisning, og dagens LO er fra garderoben på Old Trafford. Siden bildet ble tatt i en påske, blir jeg med på påskeextra til Thats just so cute som hadde påskebingo:

Jeg valgte med 1 vanrett med gul, fjær, maling og knapper.

Her er resultatet:



Jeh har malt med gesso i gult og hvitt og sprayet over der med 4 forskjellige dylusionsmalinger. Jeg har brukt filmstrsipe fra Tim Holtz, målebånd, knapper fått hos snille bestemor til mannen, hjerter og banner klippet ut selv, thickers fra American crafts og washi tape kjøpt på eBay. Fjærene var de vanskeligste både å få tak i og å få frem på bildet, men rett over hjertet over den rosa blingen er det 2 gule fjær som er hentet fra bunnen av fugleburet til undulatene (!). Hva gjør man ikke for å klare en utfordring? :) Hele LO'en ble til slutt sprayet med glimmermist.

Krysser fingrene for utfordringen og ønsker alle en super dag ♥

6 kommentarer:

  1. Herlig LO med morsomt tema som man ikke ser så ofte i scrappeverdenen :-) Og gratulerer så mye med den lille!

    Så hyggelig at du ville være med på candyen min og takk for hyggelige ord, jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Flott oppsett og stilig bakgrunn! Moro at du tok utfordringen og ble med på påskebingo!

    SvarSlett
  3. Just gorgeous creation my dear^_^
    Beautiful colors and details^_^ Lovely sweet images^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvarSlett
  4. Så kul LO...OG bilder da du ;) Det er ikke alle som er sååå nærme de store :)
    Tøff med gul bakgrunn :)

    SvarSlett
  5. Kjekk dokumnetasjon dette av det beste laget :) Takk for bidrag

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!