mandag 29. april 2013

Egen scrappeblogg ♥

Etter å ha tenkt på å lage meg en egen scrappeblogg lenge, så har dagen endelig kommet! Fra i dag vil jeg blogge om alt som har med scrapping å gjøre i min nye bloggen, og gleder meg til å dele det jeg lager med dere der. Håper noen av dere også vil følge meg i mitt scrappeunivers!

Her vil den gode, gamle mammabloggen blomstre videre med innlegg om mitt liv som småbarnsmamma med stort sett daglige innlegg!

Håper dere er fornøyd med endringen.

Ønsker alle sammen en super kveld!


1 kommentar:

  1. Gratulerer! Du har vunnet i min give away! Send meg din adresse til jijjix@hotmail.com, så kommer det en pakke din vei. *smiler*

    Klem fra Jijji

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!