mandag 29. april 2013

De kuleste ryggsekkene til barn?

Jeg har lurt på om jeg skulle kjøpe en liten tursekk til prinsen vår, og har sett på de flotte ryggsekkene som heter Skip Hop som selges på Jollyroom.


Disse kommer i med flere ulike dyremotiver, og jeg syntes alle 4 er veldig søte. Disse sekkene har også en genial sikkerhetssele, som jeg vil tro må være super å bruke på folksomme steder, som på flyplassen eller i byen. Sekkene kan brukes fra 1 år og veier bare 185 gram. De har justerbare skuderremmer og brystspenner og egen flaskelomme.

Har du noen erfaring med disse fine sekkene?

Ønsker alle sammen en fin kveld ♥



3 kommentarer:

  1. Så utrulig søte sekker,eg har ikkje vært borti dei sekkene før men flotte var dei:)
    Tenk nå er me i mai,nyt dagen!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det var utrolig fine ryggsekker. Fikk lyst å kjøpe til begge jentene :)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  3. Jeg har nettopp bestilt uglesekken på ebay. Der koster den rundt 50 kr, pluss frakt. Så det lønner seg og se der. Bare et lite tips ;-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!