onsdag 10. april 2013

Bumbo babystol


Jeg har lenge vurdert å få tak i en Bumbo babystol til babyen vår. Jeg så disse allerede da prinsen var baby, men da var han for stor til disse stolene. Men med ny baby i hus, har jeg ikke glemt denne stilige stolen, så nå skal prinsessa vår få en slik.

Disse stolene kan brukes fra når babyen klarer å holde hodet oppe selv. De er ergonomisk tilpasset de små barnas rygger, og de har en sikkerhetssele som gjør at barnet ikke faller ut av stolen. De er laget i et skumplastmateriale som både er holdbart og lett å tørke av. Vekt: 1,5 kg. Mål: 35 cm i diameter og 23 cm i høyde. Stolen kommer i mange fine farger, og noen av de ser du på bildet ovenfor. Man kan også kjøpe lekebord for å feste på stolen. I tillegg finnes det også doseter som lages av samme produsent.

Akkurat nå kan man kjøpe disse fine stolene på Jollyroom til bare kr 399. Opprinnelig koster de kr 595, så det er bare å løpe å kjøpe!

Jeg venter nå på en rosa Bumbo til prinsessa mi, og jeg gleder meg masse til å prøve den flotte stolen! Følg med så skal dere få høre mer om stolen når vi har fått testet denne ut :)


2 kommentarer:

  1. Det var ein fin og praktisk stol.
    Eg har eit barnebarn på mnd, men det er vel litt for tidleg å sitte i ein slik ?
    Takk for godt tips :)
    Takk for koseleg kommentar hos meg. Håpe vårteikna kjem snart hos deg også ☼

    Onsdagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Har hørt mye bra om den stolen, tviler ikke på at det blir et godt kjøp, selv om jeg ikke har egne erfaringer.
    Håper du koser deg med den lille. Det blir vel litt lite tid til hobbysysler for tiden, men regner med at du plutselig kommer sterkere tilbake :)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!