lørdag 2. februar 2013

Skissedilla 195

Mens mannen snekrer det han kan for å få ferdig et rom før babyen kommer, så har jeg fått slappe av på scrapperommet med magen og blitt inpirert av enda en skisse hos Skissedilla. Denne gangen er det utfordring 195:


Jeg tok frem et babybilde av prinsen, og her er resultatet:


Jeg har brukt et mønsterark fra 7gyspies som base, pyntet det med masse blomster bl.a. fra Ptima, blomster laget med MS punch, sikkerhetsnål fra Making Memories, klistremerke og bokstaver fra Prima og en 3D sommerfugl av ulkent opphav. Hele LO'en er sprayet med grønn glimmer mist.

Ønsker alle en super lørdag kveld! Her skal det lages Fondue ♥

5 kommentarer:

  1. Så fint, du er flink :)
    Ha en flott helg videre!

    Klem

    SvarSlett
  2. gorgeaous page!!! the work around the photo with all the butterflies and flowers thats so cute :)))))
    thanks for playing with us at skissedilla ;)
    bizzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  3. Hej! Och välkommen till min blogg så trevligt att du vill vara med och fira min 1 årsdag. Har tittat runt lite i din blog så mycket fint du gör. Härligt kort med fina färger det som är ovanför.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  4. Er ikke så flink til å kommentere hos deg men har sett det du poster og dette er du god til:)
    Spennende dager hos dere nå, lykke til så masse:)
    Og takk for at du er med i GA-en min - lykke til der også!

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Veldig fin LO, og gøy å se litt andre farger også.
    Kan tenke meg det er koselig å lage LO med gamle bilder, når de ikke er lenge til det er en liten til hos dere.
    Ha en fin kveld.
    Marianne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!