onsdag 27. februar 2013

She's so cute 31





Jeg har laget denne LO'en til TJSC utfordring - She's so cute 31. Utfordringen går ut på å lage en LO med


¤ noe til eller fra en høytid eller begivenhet. Som kan være dåp, bryllup, fødsel, jul, påske osv.
¤ Bruk minst en hjemmelaget blomst på prosjektet.
¤ Bruk minst 3 forskjellige mønsterpapirer.
 
Jeg har laget et LO fra da prinsen var 1/2 år - noe som var en stor begivenhet hos oss! eg har brukt 5 hjemmelagde blomster og 4 forskjellige papir fra Prima og fra Panduro.

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å lage kort og scrappe.

    Kjekt du vil være med på lotteriet mitt :)

    SvarSlett
  2. Fint minne med fine papirer og heklablomster!
    Tusen takk for at du tok utfordringen!:)

    SvarSlett
  3. Hei Du har vunnet i konkurransen vår
    http://nikknakkshop.blogg.no/1362129591_vinnere_av_ugleknagge.html

    Ta kontakt på post@nikknakk.no :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!