onsdag 6. februar 2013

Nydelige gutten vår ♥

Bruker ventedagene i mammapermisjonen på å scrappe bilder fra da prinsen var baby! Verdens beste godgutt. 

I dag ble jeg inspirert av utfordringen til That's just so cute - so cute color 26 som ønsker at man skal bli inspirert av minst 3 av disse fargene:


Og her er min tolking av oppgaven:


Jeg har brukt en blå bazill-kartong som base, masse blomster og bling fra Prima, thickers fra American crafts, dies fra spellbinders og forskjellig washitape.

Ønsker alle en fin onsdag

13 kommentarer:

  1. Kjempefint LO! Men skal innrømme jeg ble "litt" skuffet da jeg så innlegget, for da jeg så innleggs-tittelen i blogglisten min, tenkte jeg at du hadde fått ny baby :)
    Vi får vente litt til.....
    Klem

    SvarSlett
  2. Du er ein meister.
    Kjempefint !!
    Kos deg med siste permisjonsdagane :)

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Så flink du er :)
    Lekkert!

    Ha en flott kveld.

    KLEM

    SvarSlett
  4. En verkligt fin LO med en verkligt fin och glad gutt!

    SvarSlett
  5. Fargene er helt fantastiske sammen, og du har virkelig komponert en nydelig LO :D
    Tusen takk for at du deltok i min candy, og nyt de siste dagene med baby i magen:)

    SvarSlett
  6. Så herlig denne var :)
    For noen flotte bilder.....så skjønn da...skikkelig going :)
    Herlige farger og nydelige rammer du har brukt også :)

    Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Setter veldig pris på dem altså :)
    Ha en fortsatt fin uke. Klem

    SvarSlett
  7. Du er så flink :) Nydelig gutt du har altså :) Blir nok stas å bli storebror!

    Klemklem

    SvarSlett
  8. En skikkelig go`gutt dette! Stilig med rammene rundt bildene. Lykke til med det som kommer, og håper du får fine "ventedager" før det skjer.

    Takk for herlig bidrag!

    SvarSlett
  9. Flotte som alltid, håper du har hatt en fin morsdag:)
    Premiene er på vei:)beklager ventingen
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  10. For en herlig gutt du har!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  11. Flotte rammer du har brukt rundt bildene, og for en herlig gutt!

    Tusen takk for flott bidrag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!