tirsdag 5. februar 2013

Mens jeg venter på babyen /Waiting for the baby

Mens jeg venter på babyen, koser jeg meg og slapper av på scrapperommet mitt. I dag har jeg laget en Lo inspirert av månedens skisse hos C'est Magnifique.
While waiting for the baby, I'm relaxing doing a little scrapping. Today I've been inspired by the C'est Magnifique monthly Sketch.


Og her er min tolking av skissen:
And here's my version of the sketch:




Jeg har brukt div. papir og rester av gammel bok fra restekassa, dies fra Magnolia og Tim Holtz, fugl fra Prima, blomster stort sett fra Prima, thickers fra American Crafts, stjerner og and fra Making Memories, charms, bling og smekke fra eBay og hyssing ig forskjellige farger. Jeg har brukt distress ink på kantene og hele LO'en har fått en dusj blå glimmer mist.
I've used different papers (I can't remember were it came from) and a page from an old book, dies from Magnolia and Tim Holtz, flowers mostly from Prima, bird from Prima, thickers from American Crafts, stars and a little chicken from Making Memories, twine in different colours and charms, bling and the blue nappy all bought on eBay. I've used blue distress ink on the egdes, and the whole LO has got a touch of blue glimmer mist.

3 kommentarer:

  1. Det var jo kjempesøtt! :) (TusenTakkForKommentar) <3

    SvarSlett
  2. Du er visst en reser på LOer!
    Lykke til med ventetiden og ny baby!

    SvarSlett
  3. For en herlig LO. og den lille fugl er skøn (for ikke at snakke om motivet).

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!