søndag 3. februar 2013

Gratis babypakke fra BAM


I serien her med gratis babypakker, er dagens pakke fra BAM. Denne kan bestilles her.

Innholdet i min pakke var dette:


Masse reklame, vaskepulver, antibac, smokkesnor, bleier, målesprøyte og bok. Helt grei pakke - kjekt med smokkesnoren.

I går kom hentekortet til pakken fra Rimi også i posten, så denne skal jeg hente en av de nærmeste dagene, så skal dere får se den også. Wedela har jeg ikke fått noe fra enda.

Ønsker alle en super søndag :)

1 kommentar:

  1. Snart kommer barnet ditt! Må være utrolig spennende å vente. Kanskje litt kjedelig også, siden man har lyst å holde barnet sitt i armene og ikke ha den inni magen mer ;) Søster har termin om 32 dager. Håper hun får lillegutt i uke 9, da det er vinterferie. Har strikket henne et babyteppe og hun har også fått slike gratis babypakker. Skjønner det er fint med slike pakker.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!