fredag 1. februar 2013

Gratis babypakke fra BabyBox

Tenk at om 14 dager ligger jeg med nurket i armene mine ♥ Kan nesten ikke vente! Nå har jeg hentet den 3 gratis babyboksen - denne heter BabyBox. Denne hentes på Apotek1, og bestilles her.


Denne boksen var bare utolig bra! Mye bedre enn de to foregående boksene jeg har skrevet om tilsammen. Her er alt det flotte som var inni:


Bleier, våtservietter, vaskepulver, Foreldre og Barn-bladet, tåteflaske, smokk, sokker, gavekort på Body hos Lindex, flere kremer, ammeinnlegg, reflekser, desinfiseringsolje, truseinnlegg og selvfølgelig litt reklame. 

Her syntes jeg det var bare nyttige og flotte ting, og skal du bare hente en boks før du får baby, er dette helt klart min anbefaling!

Har også fårr boks fra bam i posten i dag, så denne skal du få se i løpet av helga. Venter også på å få lapp i posten så jeg kan hente Rimi sin!

 Ellers har jeg benyttet dagen til å ordne klart på badet til babyen kommer, vaske babyklær og utstyr, samt skrevet liste over hva jeg skal ha i sykehusbaggen. Vurderer å pakke denne i løpet av helga, sånn i fall fødsel skulle sette i gang litt før! Har også¨fått bakt opp endel brød, som kan være kjekt å ha i fryseren de første ukene etter at babyen er kommet!

Ønsker alle sammen en super fredag! ♥




2 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine :). Spennende dager fremover nå. Gleder meg til å lese om nurket. Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  2. Nærmer seg med stormskritt nå:) Denne boksen husker jeg også at var aller best. Mye nyttig:)
    Ha en fin lørdagdskveld:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!