mandag 11. februar 2013

En hjelpende hånd?

Jeg er så utrolgi glad for å ha blitt plukket ut som finalist og norges bidrag i kokkekonkurransen om å lage den beste kjøttsausen til pasta. Håper alle mine bloggvenner som facebook kan være så snill å gi meg en stemme, så kanskje Norge og jeg vinner :) http://www.facebook.com/HeinzNorge/app_185056344965675 

Min oppskirft er Hilde Moholt, og du stemmer på den gule knappen til venstre for oppskriften min!

Setter utrolig stor pris på alle som er så snille å gi meg en stemme! Tusen takk ♥

Bildet er lånt fra Heinz facebookside.

3 kommentarer:

  1. Nei, sååååå gøy :)
    Skal gå inn og stemme!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Har stemt ! kan stemme kvar dag eg.:)
    Lukke til!

    Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!