mandag 28. januar 2013

Vintagekort

I dag har jeg laget et bursdagskort i vintagestil. Jeg har blitt inspireret av skissen til Vintage udfordring som ser slik ut:


Og slik ble kortet jeg laget:


Jeg har brukt diverse papir, bølgepapp, papir fra en gammel bok og en hjerte doily. Taggen har fått et stempel fra Kreativ Hobby, blomstene er fra Prima, Kort og Godt og Ebay, bling fra Prima og vintagebilde og papirbånd fra restekassa. De fleste hjørnene er svertet med Distress Ink og hele kortet er sprayet med glimmer mist.

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

14 kommentarer:

  1. Så flink og kreativ du er da :) kjempefint!
    Ha en fin kveld!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Gorgeous, so much to look at....thanks for joining our challenge at Crafty Bloggers Network this month.
    Barbara DT x

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig!
    Tusen takk for at du deltar hos VU.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. lekkert kort! likte fargene du har brukt :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort! Du er så flink med masse blomster, uten at det blir for mye.

    SvarSlett
  6. Denne har var helt nydelig med masse detaljer!
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort:-))

    Takk for at du deltar.

    Sylvia
    DT NSHK

    SvarSlett
  8. Lekkert kort! Flott motiv og herlige bruntoner :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  9. Nydelig kort du har scrappet! Elsker brunt - så det falt skikkelig i smak:-)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  10. Så flott dette var ! :)
    Kjempefint vintage kort med et flott motiv :)
    Flott i bruntoner :)

    SvarSlett
  11. Nydelig!

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett
  12. Nydelig kort i lækre bruntoner.

    SvarSlett
  13. Dette er ett av mine favoritt kort på siden din :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!