søndag 13. januar 2013

So cute surprise 12

Jeg har fått (om det er mulig) enda mer scrappelyst etter at hobbyrommet mitt ble ferdig (som du kanskje leste om i forrige innlegg).

Jeg ble insporert av So cute surprise 12 hvor utfordringen er denne skissa:


Her er min tolking av skissen:


Jeg har brukt ulike krone-stempler fra Tim Holtz, Prima og PinkParslee, bokstaver, banner og stjerner kuttet med Slice og div klistremerker og blonder fra restekassa. Fuglen er også fra Prima.

Her er noen detaljer:






Ønsker alle sammen en herlig kommende uke ♥

5 kommentarer:

  1. Så flink du er, det ble veldig koselig.

    SvarSlett

  2. Hei! :D
    Jeg har en overraskelse til deg på bloggen ;)

    Klem fra Lundelykke <3

    SvarSlett
  3. Så flink du er :)
    Blir vel mye nå som du har fått et så flott sted og sitte!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så søt! Flott lyseblå babyLo! Liker vimpelen din.

    Takk for herlig bidrag til skissa vår.

    SvarSlett
  5. Herlig prinsetema på hele LOen

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!