fredag 11. januar 2013

Skissedilla #192

Da er jeg igang med å bruke det flotte hobbyrommet mitt!! Og den 3 LO'en som ble laget der, ble laget til Skissedillas utfordring #192.


Jeg fant frem 2 bilder av Lovund og Træna i solnedgangen som vi tok på en reise på Lovund med båten sommeren 2010, og her er resultatet:


Jeg har brukt endel restepapir, noe blonde, gammel bokside, doily, billetter, bølgepapp og tags som jeg har malt med hvit gesso. Så har jeg brukt 2 typer Distress stain og malt oppå der igjen. Videre har jeg brukt 2 typer glimmermist og sprayet alt med for å få ulike effekter på papiret. Blomstene er fra Prima. Om du klikker på bildet ser du detaljene bedre :)

I kveld har jeg også tatt bilder av det nye, flotte scrapperommet mitt, så følg med i løpet av helga :)

4 kommentarer:

  1. Blir helt imponert over dere LO lagere jeg altså. Dere trikser og mikser, og setter sammen haugevis av ting, og vips så har dere en superflott side til bildeboken.
    Gleder meg til og se hvordan scrapperommet har blitt :-)

    SvarSlett
  2. For en flott LO! Kjempefin tolkning av skissen :) Tusen takk for kommentar i min blogg, forresten! God helg :D

    SvarSlett
  3. Nydelig LO! Kjempeflotte farger som står perfekt til bildet! En flott løsning av skissa. Tusen takk for deltakelsen. Og gratulerer med nytt hobby rom :) Brit

    SvarSlett
  4. such a beautiful page!!! love it :)
    Thanks for playing with us at skissedilla ;)
    bizzzzzzzzzz

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!