søndag 20. januar 2013

Regnbuekake

Jeg har innsett at jeg aldri blir noen baker, men jeg gjør da forsøk når noen i familien har bursdag, eller vi får familiebesøk. I går hadde verdens beste lille prins 3-årsdag, og han ønsket seg regnbuekake, så da var det bare å finne frem oppskriften og håpe at det ble spiselig ;)

Oppskriften fant jeg i boka Ingrid Maries Søte Fristelser. Dette er damen bak den herlige bloggen Passion 4 vintage.

Prinsen ble veldig fornøyd, og både jeg og mannen syntes også den falt i smak! Her er resultatet:


 


9 kommentarer:

  1. Så flott da, tenker meg bursdagsbarnet ble glad for denne ja!

    Ha en flott kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Å så flott kake til prinsen, jeg synes selvtilliten din når det gjelder baking kan stige menge hakk etter dette mesterverket Hilde.

    Hyggelig at du ble med på min Giveaway, lykke til.

    Marit.

    SvarSlett
  3. Kult! Skikkelig fargebombe! Digger!

    SvarSlett
  4. Så kul den ble! Gratulerer med 3-åringen :)

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Hej! Roligt att fira! Önskar dig en trevlig kommande vecka!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  6. Den var jo kjempe stilig! og smakte sikkert godt ;)
    den kaka skal jeg jammen prøve meg på en gang altså!
    Gratulerer så masse med 3 åring. :)

    SvarSlett
  7. Såååååååå herlig og lekker kake, regner med 3 åringen var fornøyd. Selv har jeg baken en kake i dag - den er til jubilanten som blir 79 år i morgen.

    SvarSlett
  8. Hei;)
    Gratulerer med 3 åringen;)
    Nydelig kake, den var bare fantastisk;) Så gøy i "åpene" den;))
    God januardag til deg;)


    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  9. Så flott kaken ble :)

    Kjekt du deltar i min Give Away *tvi tvi*

    klem Penny

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!