lørdag 12. januar 2013

Onøy

Da har jeg laget enda en LO. Inspirasjonen til denne fikk jeg av utfordring #25 hos That's just so cute. Utfordringen gikk u på å bruke minst 3 av disse fargene:


Jeg fant et sommerbilde fra Onøy som ble tatt sommren 2010, og her er mitt bidrag til utfordringen:


Jeg har brukt dies fra Spellbinders (nettingen) og Tim Holtz (blomstene og skiltet), div. bazzil, sommerfuglene er stanset med Martha Stewart punch, bakers twine og  bakerst er restene av en osteklut Jeg har brukt blå distress ink på kantene, og hele prdosjektet er sprayet med blå glimmer mist. Klistremerkene og bokstavene tror er fra Prima om jeg husker rett.

Ønsker alle en fin fin lørdag ♥

6 kommentarer:

  1. Du har virkelig vært effektiv på scrapperommet! Veldig fine farger og nydelige motiver.
    Ha en finfin helg.

    SvarSlett
  2. Fin LO! Likte skiltet med overskriften spesielt :)

    SvarSlett
  3. Flott bilde, herlige sommerfugler og flott med skiltet :o)
    Ha en fin uke :o)

    SvarSlett
  4. Så stilig med skiltet oppi hjørnet med tittelen! Tusen takk for flott bidrag til TJSC!

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde, og veldig stilig med tittelen på skiltet.

    Moro at vi kunne inspirere deg!

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!