torsdag 24. januar 2013

Leke

Elsker å sitte å scrappe på det flotte scrapperommet mannen har laget til meg! Godt å nyte litt alene tid på kveldene før den neste babyen kommer! Og det er jo ikke mange dagene til nå ♥

Denne LO'en fikk jeg inspirasjon til hos Thats just so cutes som har utfordringen She's so cute #30, hvor utfordringen er å lage noe med maling/mist/distressfarging, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir.

Kjempespennende utfordring, og det er jo ikke noe som er så herlig som å få brukt litt av alt restepapiret som bare tar plass!! Min tolking av oppgaven ble slik:


Jeg har brukt hvit gesso, 3 forskjellige blå glimmemist, diverse dies fra Spellbinders og Magnolia og masse restepapir både til å kutte dies og papiret bak bildet. Det feminine er taggen fra Magnolia og blomstene oppe i høyre hjørne på bildet, samt hjertene nede i høyre hjørne på bildet, og det maskuline er tannhjuldiesene fra Spellfinders og prinsen ♥

5 kommentarer:

  1. Kjempe flott LO! Artig at du har brukt puslebiter! Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett
  2. Så fin LO!

    Även jag försöker använda lite restepapir just nu. Jag har ju så mycket! Och till ett kort går det inte åt några mängder, precis...

    Så härligt med ett nytt scrapperum! Grattis till det!

    SvarSlett
  3. Så kjekt med masse gesso!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  4. Så fin! Morsomt med puslespillbrikkene.
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  5. Kjempefin, artig og leken side :D
    Likte veldig godt malingen din bak, puslebitene og trinsene.....kule detaljer :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!