torsdag 10. januar 2013

Innflyttingsgave til scrapperommet

Nå er scrapperommet stort sett ferdig innflyttet. Jeg venter bare på noen hyller som dessverre ikke kommer før i uke 8 eller 9 (altså når jeg har termin!)

Forrige fredag kveld oppdaget jeg st Scrappiness hadde 70% salg på jul og vintervarer, og jeg bestemte meg for å unne meg en innflyttingsgave til rommet mitt. I dag kom pakken, og snille mannen min henta den til meg med en gang den kom! 

Og lykken var stor da jeg pakket opp alle herlighetene.


For alt dette betalte jeg bare 599 inkl frakt! Føler meg som verdens heldigste scrapper!

Det var kjempeservice på Scrappiness, så denne butikkn kan jeg absolutt anbefale. Og er jeg i nærheten av den fysiske butikken en vakker dag, skal jeg definitivt innom!

Skal også snart få tatt bilder av det fine rommet mitt, så skal dere få se hvordan det ser ut i hula mi ♥

4 kommentarer:

  1. Såklart att du måste ha en inflyttningspresent! Ska bli spännande att se rummet också, så småningom!

    Ha det bra!

    SvarSlett
  2. Det er fint å kunne spandere på seg noe i ny og ne, det finnes alltid en anledning :)
    Og det var jammen meg en flott samling stæsj du hadde fått.
    Mitt rom må bare ryddes - så har jeg så godt som "nytt scrapperom"

    SvarSlett
  3. må inn å se jeg også :) Bestilte nettopp MASSE fra Bikuben jeg. og det koser jeg meg med nå :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!