lørdag 26. januar 2013

Gratis babypakke fra Libero

Jeg har som jeg skrev i går, fått flere av de mange gratis babypakkene som deles ut! I dag skal dere få se hva som er i den første pakken til Libero.

For å få Libero-pakkene må en være medlem i Libero klubben. Dette er gratis, og man kan melde seg inn så snart man er gravid. Her kan en svare på spørsmål og samle seg opp poeng for å få fine premier, delta i konkurranser, få masse nyttig informasjon, og også få en gratis babypakke. Verdibevis for å hente ut denne sendes 2 måneder før termin.


Innholdet i min pakke var dette:


Bleier, bind, krem, våtservietter, ammeinnlegg, div. brosyrer og en leke til å feste på bilstol/vogn. Samme leke som det var da jeg fikk boksen til storebror for 3 år siden :)

Jeg har enda flere pakker i hus, så det kommer flere innlegg! Ønsker alle sammen ei fin helg ♥

1 kommentar:

  1. Her var det mye bra:) Lekene fra lamaze er jo skikkelig kvalitet og slettes ikke bilig, så go libero:)
    Ha en fin lørdagskveld!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!