fredag 25. januar 2013

Gratis babypakke fra Baby Baby

Siden det ikke er mange dagene igjen, så har jeg funnet frem til endel gratis-pakker for vordende mødre og vært på runde og hentet inn noen av de. Siden jeg vet at mange lurer på hva som er i pakkene, så skal jeg dele innholdet i de jeg henter med dere :)

Første pakke er Baby Baby som kan hentes på Ditt Apotek eller Vitus Apotek. Pakken bestilles først på nett.


Her er innholdet i pakken jeg fikk:


Syntes det var lite vareprøver i pakken. Det som var veldig koselig med denne pakken var at det var en flott deodorant som gave til pappaen. Da jeg fikk pakker til første fødsel, var det ingen pakker som hadde noe til pappaen. I min pakke var det ikke noe til mor, men bleier, 3 babykremer, smokk og våtservietter til babyen, samt endel reklame og et blad fra apoteket.

3 kommentarer:

  1. Kos med baby da :) er så lenge siden for min del.
    Mine er 12 og 14, men koser meg som tante!

    God helg !

    Klem

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med en oppmerksomhet til pappa'n også!
    Lykke til når tiden er inne :-)

    SvarSlett
  3. Er kjekt med alt som er gratis:) Nå har jo rimi begynt å dele ut pakker også:)
    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!