lørdag 12. januar 2013

Da er hula mi ferdig!

Om noen hadde sagt til meg for et år siden at jeg skulle få eget scrapperom, hadde jeg bare ristet på hodet, og sagt at det har vi ikke plass til! Men snille, snille mannen min har nå laget meg eget rom, og resultatet er fantastisk! Har allerede fått prøvd det ut litt, og stortrives! Det var himmelsk å kunne få god plass til alle tingene mine, og få laget system og orden på allle scrappesakene! Og så koselig det er å scrappe når alt kan stå fremme og det er så lett å finne frem og bruke alt det man har!

Her er noen bilder fra drømmerommet mitt:


Her har jeg det meste av papir, og en eske med stempler. Boksene fra IKEA passet perfekt til 12x12 ark! Og så har jeg fått med meg dock-in stasjonen så jeg kan kose meg med fin musikk som f.eks. Bruce Sprinsteen ♥ 


 Skiltet på veggen ble kjøpt på Camden Market i London i fjor sommer! Da begynte planene om ombyggingen vår og da også scrapperommet. Så da jeg så dette skiltet måtte jeg bare kjøpe det med hjem til hula mi!

Gleder meg masse til å la kreativiteten blomstre på rommet mitt og håper at jeg får laget masse fint som både jeg og familen får masse glede av ♥ Drømmen om scrapperom er gått i oppfyllelse, og jeg er verdens heldigste som har så snill mann som har ordnet dette til meg ♥




19 kommentarer:

  1. Gratulerer med eget scrapperom! Så herlig det må være å kunne gå inn i sin egen verden og bare kose seg.

    SvarSlett
  2. Så gøy, heldig du :)
    Fortsatt gog helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott scrapperom du har fått deg, kjempekult var det! :)
    Det skiltet var jo også bare helt herlig. :)

    SvarSlett
  4. Så flott scrapperom du har!!! Blir litt misunt, har bare en krok under trappa jeg, men sånn er det når man ikke har flere rom å ta av :)

    SvarSlett
  5. Det var et veldig fint rom du har fått deg. Og det ser ut som du har nok utstyr til å fylle det også :)
    Jeg håper du er mer ryddig på scrapperommet enn det jeg er, for i høst har det nesten vært ufremkommelig der. Alt som lille Anna ikke skal ha tak i, har endt på mitt rom....

    SvarSlett
  6. For et flott rom! Og det ser ut til at du har skikkelig system;) Takk for at du vil delta på lotteriet mitt! Velkommen til bloggen min;)

    SvarSlett
  7. Så fint. Jeg har også eget kontor nede. Men det blir nok omgjort til Barnerom etterhvert. Så mulig jeg nå ta til takke med data og stæsjet mitt på soverommet eller i stua, men det gjør jo egentlig ikke noe..

    SvarSlett
  8. Så koselig med eget hobby rom :) Det kunne jeg tenkt meg også :)

    SvarSlett
  9. Digg, gratulerer. Og det ser ut som om du har skikkelig system i alt og. Kos deg masse :-)

    SvarSlett
  10. å wow! herlig herlig! en dag altså!

    SvarSlett
  11. Så utrolig herlig med en sånn plass! Kos deg :)

    SvarSlett
  12. Hyggelig at du vil være med på give awayen min! Gratulerer med eget scrapperom! Det er nok deilig å ha alt samlet på et sted og kunne sette seg rett ned og jobbe med det når en har lyst og anledning. Jeg har et syrom og skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten!

    SvarSlett
  13. Heldig du som har så god plass - gratulerer med eget rom :-) Mye lettere når alt er tilgjengelig og i orden.

    SvarSlett
  14. For et flott rom :). Herlig å ha saker og ting tilgjengelig, og ikke minst ha oversikt. Regner med det blir produsert mange flotte kort mm der etterhvert. Skulle gjerne hatt noen av hyllene dine til garnlageret mitt :). Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  15. For en drøm å kunne ha alt nips og ting og tang så lett tilgjengelig :) Kos deg masse med denne plassen!
    Ingrid

    SvarSlett
  16. Det er rigtig godt !
    Kaerlig hilsen fra Synnöve

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!