torsdag 17. januar 2013

Bursdagskort til prinsen vår

Lørdag fyller prinsen vår 3 år! Og da må han jo få bursdagskort fra mamma og pappa! I år skal han få dette kortet:


Jeg har brukt ulike papir, bilde fra Sagen Vintage Design, blomster fra Prima og Ebay, perler fra Ebay, die fra Tim Holz, stempel fra Kreativ Hobby, glimmer mist fra Ranger og blonde vunnet i en blogcandy. 

Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet;
 Nå går dagene fort til babyen kommer, og det er masse som må gjøres! Koser meg av og slapper av på scrapperommet så ofte jeg kan og nyter dagene ♥ Ønsker alle sammen en super kveld! Tusen takk for at dere titter innom!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med 3-åring på lørdag!
    Veldig koselig kort. Nydelige farger og et bedårende bilde.

    SvarSlett
  2. Næmmen da! Nydelig kort - regner med du tar godt vare på de sånn at han får se så fine kort mamma'n hans lagde til han da han var liten. Grattis med 3-åring :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Søtt kort med et herlig motiv :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  4. Kjempesøtt vintage kort til den lille prinsen!
    Tusen takk for at du deltar hos VU.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  5. For et herlig søttkort , liker fagene og opsette ditt

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  7. Så lekkert!!

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    Sylvia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!